Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2012

Τα πρώτα ανθίσματα!





11 σχόλια:

  1. ΑΧ ΠΡΕΜΟΥΛΑ! ΠΟΛΥ ΤΑ ΑΓΑΠΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ!
    ΑΜ Η ΒΟΥΚΑΜΒΙΛΙΑ! ΕΜΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είμαι λάτρης των λουλουδιών....

    όμορφα χρώματα..!!!

    καληνύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλήθεια είναι τωρινές φωτογραφίες;;!!!άνθισαν κιόλας οι φραουλιές και οι μπουκαμβίλιες;;!!! με τόσο κρύο; η δική μου μπουκαμβίλια σχεδόν πάγωσε και έριξε όλα της τα φύλλα... κρίμα, λες να μη ξαναβγάλει φύλλα;;;φιλάκια καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oh thank you very much for this growing hope.
    Please have a good new week.

    daily athens photo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανθισε απο τωρα η φραουλιτσα σου! Μπραβο κοτσια μεσα στα χιονια... ;ο)
    και η βουκαμβιλια ειναι στο αγαπημενο μου χρωμα!
    Η δικη μου ειναι σαν ξερη τωρα,την πηρε ο βοριας... Την κλαδεψα κι εγω και τωρα περιμενω να πεταξει τα νεα της φυλλαρακια!
    Ευχαριστω για τις ομορφες εικονες! Τοση ελπιδα σε μια ατυχη πατριδα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. These first flowers are very welcome especially now when it is so cold and we are craving for a bit a sun and beauty! DeeBee

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!

TRANSLATE!