Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011

Χρηστικά αντικείμενα από το Λαογραφικό Μουσείο Ξάνθης !

Σήμερα ετοίμασα κάποιες φωτογραφίες που ήθελα
να σας δείξω εδώ και πολύ καιρό αλλά δεν έβρισκα
το χρόνο να το κάνω και τώρα λόγω του καιρού και
των απεργιών των μέσων μαζικής μεταφοράς
 βρήκα την ευκαιρία!

Είναι κάποια χρηστικά αντικείμενα που είδα στο
Λαογραφικό Μουσείο Ξάνθης(δείτε περισσότερες
λεπτομέρειες γι αυτό εδώ) και μου έκαναν ιδιαίτερη
εντύπωση,όπως η  παρακάτω σόμπα!


Το ζωγραφιστό μπαούλο!


Αυτό και αν ήταν έκπληξη η σκούπα!


Και πολλά άλλα!






Φυσικά εδώ βλέπετε μόνο ένα μικρό δείγμα των όσων υπάρχουν
εκεί,για να πάρετε μια μικρή γεύση, να σας ανοίξει την όρεξη
να το επισκεφτείτε! 

19 σχόλια:

  1. Α! Η ΣΚΟΥΠΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑ Ε!!..ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΡΕΝΑ!!
    ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι σπάνια κομμάτια και πανέμορφα!

    Η σόμπα μου άρεσε πολύ. Πρέπει να είχε πορσελάνινα πλακάκια ως επένδυση;

    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η σόμπα μου άρεσε περισσότερο.
    το μουσείο πρέπει να ειναι υπέροχο.

    φιλια, καλο σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφες εικόνες που βρήκα αρκετά ενδιαφέρον, ειδικά το κενό.

    Εάν ακολουθείται Blog!

    Εδώ είναι πίσω μου!

    http://bloghugogreen.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα είναι όλα Ρένα μου!!! Κάθομαι και τα χαζεύω,πραγματικά έργα τέχνης!!! Ευχαριστούμε που μας τα δείχνεις και μας ξεναγείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Olá, amiga!
    Muito interessante essas peças do muséu... algumas eu nunca tinha visto antes... como o fogão e o aspirador.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil°º♫♫
    ♫♫°º
    •*•♫ ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κρίμα να μην το επισκεφτώ όταν πήγα στην Ξάνθη! Μου αρέσουν πολύ τα παλιά αντικείμενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΕΛΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ...ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κειμήλια πραγματικά
    μιας άλλης εποχής
    υπάρχει στα μουσεία αυτά
    κατάθεση ψυχής.

    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. http://dl3mashael.blogspot.com/2011/02/young-muslim-saudi-arabia-is-speaking.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με γοητεύει αυτή η εποχή!Σε αγκαλιάζουν τα αντικείμενα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ανεκτίμητης αξίας πράγματα !!!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, καθώς και το Λαογραφικό Μουσείο Ξάνθης !!!
    Μου αρέσει πολύ να επισκέπτομαι Λαογραφικά μουσεία.
    Κατά σύμπτωση κι εγώ το Λαογραφικό
    της Ιερισσού παρουσιάζω, εάν έχεις χρόνο πέρασε από μένα..
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με την πρώτη ευκαιρία θα πάω να τα δω όλα αυτά από κοντά,πηγαίνω συχνά εκεί..(μένει ο γιος μου με την γυναίκα του)και σίγουρα η εγγραφή σου είναι η αφορμή....καλό βράδυ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχω έρωτα με τέτοια μουσεία , όταν πάω σε ένα μέρος πρώτα αυτά ψάχνω.Χρόνια απο τη δουλειά μου την αφιέρωσα σε αντιγραφές λαικών σχεδίων απο τη παράδοση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Oi, amiga!
    Agora, só alegria!...
    Feliz Carnaval!!!
    ღ.•*¨*• ღ¸
    ღ°ºMinas♥º
    ♥º

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!

TRANSLATE!