Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011

Η Αλόη μου άνθησε!












11 σχόλια:

  1. Υπέροχο χρώμα!
    Τα κακτοειδή αργούν αλλά σε αποζημιώνουν!
    Ρένα μου καημό έχω να μου ανθίσει ένα σε γλάστρα!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φτου!φτου! σκορδα!!! Τους λατρευω τους κακτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωωω δεν ήξερα ότι η αλοη κάνει τέτοια άνθη! Εκπληκτικό, πανέμορφο!

    Είχα μια παλια αλλά δεν την είχα δει ποτέ να ανθίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πω! πω! τι πανέμορφο λουλούδι, με το δίκιο σου το χαίρεσαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέτοια χαρά έκανα και εγώ όταν πέρσι άνθισε για πρώτη φορά το κακτάκι μου! Αχ...τι να κάνουν άραγε τα λουλουδάκια μου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι υπέροχο χρώμα!!!! Θα στο ματιάσουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!

TRANSLATE!