Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου 2010

ΠΑΙΧΝΙΔΙ! GAME!





Η φίλη μας Μαρίνα με κάλεσε να παίξω
ένα παιχνιδάκι πολύ ενδιαφέρον!

Πρέπει να γράψω 5 πράγματα που αγαπώ 
στο blogging και 5 που μισώ και μετά να καλέσω 

5 φίλους να το παίξουν κι εκείνοι!



*

Ας αρχίσω:
  1. Τρελαίνομαι για τα σχόλια σας!
  2. Μ' αρέσει να πίνω το καφέ μου κάνοντας blogging!
  3. M' αρέσει να διαβάζω αναρτήσεις που έχουν και φωτογραφίες!
  4. Αγαπώ αυτή τη τόσο όμορφη γειτονιά που βρήκα εδώ!
  5. Και αυτό που μ'αρέσει περισσότερο απ' όλα είναι, που μπορώ να γράφω ότι θέλω όποτε θέλω και να βρίσκω ανταπόκριση πάντα!
  1.  Δεν μ'αρέσει που μερικά blog δεν κατεβαίνουν εύκολα,κολλάνε και δεν μπορώ να τα διαβάσω!
  2. Δεν θέλω να συμβαίνουν κακόβουλα πράγματα !
  3. Δεν μ'αρέσει να θίγω ή να με θίγουν στις αναρτήσεις!
  4. Δεν μ' αρέσει που δεν έχω πολύ χρόνο για να σας επισκέπτομαι όλους καθημερινά!
  5. Μισώ το ότι δεν έχω τον τέλειο εξοπλισμό για να κάνω καλύτερες αναρτήσεις!



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΕΡΙΝΕΣ!


    9 σχόλια:

    1. kai mena de maresei pou de boro na diavazo osa blogs 8a i8ela oso sixna 8a i8ela :) kalispera! :)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. Σύντομα και περιεκτικά! Συμφωνώ σε όλα!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Ρένα, σ' ευχαριστώ για την πρόσκλιση!Θα προσπαθήσω να παίξω... θετικά έχω βέβαια... ψάχνω ακόμα τι δεν μου αρέσει...(χα,χα,χα)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Ρένα, σ'ευχαριστώ για την πρόσκλιση στο παιγνίδι! Θα προσπαθήσω να παίξω... Θετικά έχω... για τα αρνητικά ψάχνω... δεν ξέρω κόμα πολλά με τις αναρτήσεις...κλπ...

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Leviathan
      Aυτό νομίζω είναι το πρόβλημα όλων μας!

      Marina
      Να σου πω την αλήθεια ήθελα να γράψω ένα κατεβατό στα θετικά αλλά κρατήθηκα!

      elvira
      Ναι κι εγώ στα αρνητικά δυσκολεύτικα αλλά νομίζω ότι αυτά πρέπει να εντωπίσουμε για να έχουμε καλύτερα μπλογκ!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. Παίζουμε το ιδιο παιχνίδι. Εγω ξέρεις τι μισώ;; τα γκρι γράμματα πάνω σε μαύρο φόντο που δεν διαβάζονται με τίποτα!!!!!!!!!!
      Καλή συνέχεια με αλλαγή στο χρώμα της γραμματοσειράς.
      Ετσι επειδή μιλάμε για καλυτέρευση των blog

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    7. vasiliki
      Bασιλική το φόντο μου είναι γκρι σκούρο και τα γράμματα λευκά δεν καταλαβαίνω γιατί εσύ τα βλέπεις έτσι;


      @
      Αν τα βλέπει και κάποιος άλλος όπως η Βασιλική θα ήθελα να μου το πει

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    8. ax autos o xronos pou trexei...kalimera! :) kali kiriaki!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    9. εύγε εγώ μισώ τα σεντόνια... άσχετα αν τα χρησιμοποιώ συχνά..

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!

    TRANSLATE!