Τετάρτη, 2 Ιουνίου 2010

Αγναντεύοντας το πέλαγος!

 








9 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σας και σήμερα! Έχω όμως ένα παράπονο από εσάς. Εχτές σας ευχαρίστησα για τα σχόλιά σας, γράφτηκα αναγνώστης σας και στα δύο blog σας, σας έκανα και link στο δικό μου και από την καλή μου την καρδιά και μόνο σας έγραψα και για το blog του αδερφού μου του Γιώργου. Σήμερα είδα πως γραφτήκατε αναγνώστρια στο blog του αδερφού μου και όχι στο δικό μου! Αποτέλεσμα, εγώ να έχω 24 αναγνώστες, εκείνος 25 και το κάθαρμα με κοροϊδεύει... Αν μπορείται γραφτήτε και δική μου αναγνώστρια να του κλείσω το στόμα.
    Ωραίες οι φωτογραφίες με την θάλασα, το ίδιο θέμα έχει και ο πατέρας μου σήμερα στο δικό του blog στην διεύθυνση: http://dimitris-kalatzis.blogspot.com Ρίχτε μία ματιά! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξανά εγώ! Τώρα είδα πως με έχετε κάνει link και εμένα και τον αδερφό μου. Ευχαριστώ. Και οι φωτογραφίες στο ΛΟΓΕΙΚΩΝ είναι του πατέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία θέα, με ωραία αλμύρα στο κορμί, κάτω από ωραία σκιά!!Μακάρι να ήμουν κι εγώ εκεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίες, αφαιρετικές και δροσερές φωτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΒΑΓΓΕΛΗΣ Ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ Είμαστε εντάξει τώρα Βαγγελάκη;


    Evie
    Κι εγώ μακάρι να ήμουν εκεί που είσαι εσύ Evie μου!

    Vaggelis
    σ' ευχαριστούμε πολύ!


    bilsot
    ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες εικόνες, μπράβο για τις φωτογραφίες.Ρένα μου σε απάντησα στο σχόλιο σου στο μπλοκ μου πάνε να το διαβάσεις γιατί δεν με...προλαβαίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτικές εικόνες δεν χορταίνει το μάτι σου να βλέπει την ομορφιά του Πελάγου.Ρένα ευχαριστώ για το ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. irini παρακαλώ Ειρήνη μου,όποτε θες να έρχεσαι να ταξιδεύουμε μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!

TRANSLATE!