Παρασκευή, 6 Απριλίου 2012

Λεμονανθοί!














12 σχόλια:

  1. Έχω 3 λεμονιές στο κήπο μου κι αυτές τις μέρες είναι κατάφορτες από ανθούς! Τις έχω μπολιάσει μόνος μου και είναι το καμάρι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες φωτογραφίες, μυρίζουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. As if you've been in our garden ;) Love them as juice in hot black tea. Please have a good Sunday.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!
    ΑΧ! ΜΟΣΧΟΒΟΛΟΥΝ!
    Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΛΕΜΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΙΜ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΟΥΝΤΩΤΗ.
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάθε τέλος είναι και μια αρχή! Κάθε σταύρωση και μια ανάσταση! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μας γέμισες με όμορφες εικόνες! Καλό Πάσχα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ

    υπέροχα

    πόσο μας λείπει η φύση στο αθήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απο μένα για σένα ένα βραβειάκι!!:)

    free-to-fashion.blogspot.com/2012/04/first-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Seu blog é excelente com um bom desenvolvimento artístico.
    wwwsabereducar.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!

TRANSLATE!