Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012

Μία Σταρ!





24 σχόλια:

  1. Τι υπέροχη φατσούλα που είναι αυτή!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφη...καλά έγραψες σταρ...
    καλο μηνα να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α! ΡΕΝΑ, ΑΜΑ ΗΜΟΥΝΑ ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΠΑΙΡΝΑ ΑΓΚΑΛΙΤΣΑ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σταρ πραγματική!!!Πανέμορφη!!!Καλό σου μήνα Ρένα μου!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΟΥΠΕΡ ΣΤΑΡ ΡΕΝΑ!!!!! Καλό μήνα και καλή άνοιξη! δω στης ένα φιλί κι από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και καλό μήνα! Κουκλίτσα είναι!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρένα τι κούκλα ειναι αυτή;;;;;Πολύ όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μόλις έγινα μέλος στο blog σου και πέφτω πάνω σ' αυτό το φατσουλίνι!! Είναι για ζούμπηγμα! Καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημέρα

    προσοχή μην μπει στο star system η κούκλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ειναι γλυκα!!!Πραγματικη σταρ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωωωωωωωωωωωωωωω μια πραγματική σταρ!!!!!!!!!!!!!τι φανταστική μουσούδα είναι αυτή!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Como é fofo!!!
    Sempre lindas suas fotos.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.•°`♥✿⊱╮
    °`♥✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πανέμορφη!
    Από πού την πήρες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Emma την είχα πάρει πριν από 4 χρόνια από το παζάρι στο Σχιστό,δεν είχα πάει γι αυτόν τον λόγο αλλά μας μάγεψε και την πήραμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πειραιώτισσα?
    Είναι μαγευτικά τα άτιμα!Εγώ έχω 2!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κουκλαρα αν και δεν με αρεσουν τα ζωα αυτη ειναι κουκλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου θυμίζει τα σκυλιά μου, και Kringle Barkus. Ήταν Γκόλντεν ριτρίβερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα!!Σε έχω κάνει tag στην παρακάτω ανάρτηση! Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τις απαντήσεις σου!!

    http://free-to-fashion.blogspot.com/2012/03/11-questions-tag.html

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λατρεύω τα ζώα.Είναι κούκλα με υπέροχο βλέμα.Εγώ έχω γατούλες,και βάζω στο πρόγραμμα να πάρω και σκυλάκι.Χαμός θα γίνει εδώ,αλλά μ'αρέσει.Να την χαίρεσαι-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!

TRANSLATE!