Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2011

Ενα μάτι αλλιώτικο από τα άλλα!









11 σχόλια:

  1. ΤΙ ΕΠΑΘΕ Η ΤΣΙΚΑΣ ΡΕΝΑ ΜΟΥ; ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΤΡΕΣ;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πω πω...και εω πρωτη φορά το βλέπω....νασαι καλά ωραία επιλογη σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο άνθος, και παράξενο!!! δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο! σ'ευχαριστούμε! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραιο και μεγάλο! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ούτε εγώ το έχω ξαναδεί!!!Ενδιαφέρον!!Ευχαριστούμε για τη φωτογραφία Ρένα μου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το "μάτι" σου λέγεται "τσίκας"
    "Cycas revoluta"
    και είναι ένα φυτό που ΔΕΝ είναι φοίνικας , παρόλο που μοιάζει!
    Έχω κι εγώ στο κήπο μου ένα , μα δεν το έχω δει ακόμη ανθισμένο , όπως το δικό σου....
    περισσότερες πληροφορίες για το φυτό:
    http://www.gardensandplants.com/gr/plant.aspx?plant_id=1008

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. bilsot ευχαριστούμε για την πληροφορία μας είσαι πολύτιμος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Étonnante et jolie photo qui me fait, une fois de plus , souligner l'éclectisme et l'intérêt de ton blog.

    Bravo,

    Roger

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!

TRANSLATE!