Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2011

Πολύ βροχή!











11 σχόλια:

  1. Έχει την ομορφιά της!!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΟΣ ΣΚΥΛΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ! ΝΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΔΕΙΞΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ!
    ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΟΧΥΛΙ ΜΕ ΦΥΤΟ!
    ΠΟΛΛΗ ΒΡΟΧΗ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποια βροχή καλέ? εγώ δεν βγάζω τα μάτια από την κούκλα σου, και τον προηγούμενο υπέροχο πίνακα!!! Καλό βράδυ Ρένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κουκλάκι το σκυλάκι σου να το χαίρεσαι! Όσο για τη βροχούλα μου αρέσει έχει τον ρομαντισμό της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι!!!!!! Και σε μας το ίδιο!!!! Και μ' αρέσει τρελά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ νερό..ε...και ο σκύλος πολύ καλός..ναστε καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...καιρός ήτανε...
    ...μετά έχει και ουράνιο τόξο....
    εδώ
    http://bilsot1.blogspot.com/2011/10/blog-post_11.html

    καλό φθινόπωρο !!!

    Βασίλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. A joy, isn't it ?! Always try to listen for its sound to drum me a name.

    Please have a good Wednesday.

    daily athens

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημερα! μονο πολυ βροχη; και πολυ χαλαζι και τι αστραπες ηταν αυτες καλε; νομιζα πως ειμαι στην Βαγδατη και με βομβαρδιζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γειάσου Ρένα, έκανες τη διαφορά , έχω καιρό να επισκεφθώ το blog σου, είχα καιρό να ενημερώσω και το δικό μου. Χαίρομαι που σε ξαναβρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!

TRANSLATE!