Κυριακή, 25 Σεπτεμβρίου 2011

Η αναπάντεχη συνάντηση με μια χελώνα!









16 σχόλια:

  1. Γλυκός απρόσκλητος επισκέπτης!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ! ΔΙΠΛΑ Η ΚΥΡΙΑ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΧΕΛΩΝΑ ΠΟΥ ΕΜΠΑΙΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΗΠΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΕΙΧΑ ΓΚΑΖΟΝ. Η ΜΠΛΑΝΚΑ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΓΕ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ. ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΖΕ. ΑΛΛΟ ΖΩΟ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΣΕ ΝΑ ΜΠΕΙ! ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑΝΤΕΖΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι ένα ζωντανό ποέχει μεγάλες ομοιόυηυες με τον ...άνθρωπο!
    Πολλά χρόνια ύπαξης στον πλανήτη,
    κουβαλάει βαρύ φορτίο
    και δε ζητάει παρά μόνο τροφή και προστασία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια χαρά είναι οι φωτογραφίες, αλλά δοκίμασε την άλλη φορά να τη φωτογραφίσεις από πιο χαμηλά (αν είναι δυνατόν από το ύψος της!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η χελώνα γέρνει γούρι...άντε με το καλό....και τι μεγάλη χελώνα είναι αυτή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα
    Από τον φίλο τον Σκρουτζάκο σταλμένος.
    Ενδιαφέρον μπλογκ. Η χελώνα σου φανταστική.
    Θα χαρώ να περάσεις από
    http://eftanhsa.blogspot.com
    Nάσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η χελωνα ειναι τυχη ελπιζω να σου φερει χτυπα την πορτα του σπιτιου μου καιθα σου ανοιξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Foarte placut sa gasesti o testoasa in gradina, parte din spate a carapacei este interesanta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι μου θύμισες! Ο γιος μου είχε κουβαλήσει μία από το βουνό αλλά μου είχε χαλάσει όλα τα κηπευτικά! Αναγκάστηκα να την πάω πίσω στο χώρο της. Σε ευχαριστώ πολύ που επισκέφθηκες το σπιτάκι μου!! Σου εύχομαι καλό μήνα και καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και καλό μήνα. Οι χελώνες μας δείχνουν τον δρόμο με την υπομονή και το συνέτο τους βάδισμα πάντα φτάνουν στον προόρισμο τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!

TRANSLATE!