Σάββατο, 3 Σεπτεμβρίου 2011

Αναζωογονούν τις αισθήσεις μας!


Ομορφιά!


Απαλότητα!


Άρωμα!


17 σχόλια:

  1. Αναζωογονούν και ικανοποιούν! Καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. °º♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.
    Lindas fotos.
    A flor da primeira foto é diferente, nunca vi... magnífica!!!
    Beijinhos.
    Brasil.

    °º♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ! ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ; ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΑΣΕΜΙ ΤΙ ΝΑ ΠΩ! ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΣΧΟΜΥΡΙΣΤΟ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Ρένα μου!!!
    Τι ομορφιές μας δείχνεις πάλι!!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εφη το λουλούδι της πρώτης φωτογραφίας δεν ξέρω πως λέγεται.Το συναντάμαι συνήθως σε παραλιακά μέρη η σε μέρη με πολλά νερά,εγώ τουλάχιστον το συναντώ πολύ συχνά και αυτή τη φορά δεν μου ξέφυγε και το αποθανάτησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα!!! όντως μας αναζωογονούν!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λουλουδιασμένη εύχομαι
    πάντοτε η ζωή σου
    και του Μαγιού τ΄αρώματα
    παντοτινά μαζί σου.

    Καλό Χειμώνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεύω αυτό το ντελικάτο λουλούδι της κάπαρης (1η φωτό) και είμαι εξαρτηένη απο το μοναδικό μαθυστικό άρωμα του τζαντζαμινιού-γιασεμιού (3η φωτό)
    Καλό μυρωμένο Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχες φωτογραφίες!Καλό απόγευμα Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα φιλιά μου και από δώ Ρενάκι μου!!!Υπέροχες φωτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου, εγώ που βρίσκεται στο blog σου κατά λάθος, όταν έψαχνα AOL για αυτό το θέμα, οφείλω να σας πω το ιστολόγιό σας είναι σίγουρα χρήσιμες, μου αρέσει επίσης το σχεδιασμό, την δροσερή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το πρώτο όμορφο άνθος είναι στο έρπον φυτό κάπαρη . Τα λουλούδια πριν ανοίξουν είναι πράσινα μπαλάκια που τα μαζεύουμε και τα βάζουμε στο ξύδι και γίνεται η γνωστη κάπαρη τουρσί τέλειο συνοδευτικό . Προσοχή στο μάζεμμα διότι ο βλαστός του φυτού έχει αγκάθια μικρά αλλά σουβλερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!

TRANSLATE!