Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2010

Βροχή και σήμερα!












10 σχόλια:

  1. Ρένα, παρόλη την βροχή είναι ωραίες οι φωτογραφίες σου !! Κρίμα, μέχρι τώρα έχετε φάει πολλές βροχές.

    Ευτυχώς εμείς έχουμε ακόμη καλό καιρό, να μην τον ματιάσω, αλλά χρειάζονται κι αυτές.

    Καλή σου εβδομάδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Evie
    Βρέχει ασταμάτητα από χτες και από ότι λένε θα πάει έτσι μέχρι την Τετάρτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε τι βροχη;;;;
    η μαμα μου στην Σαλαμινα τα εχει δει ολα.
    Αγγλια γιναμε ρε παιδι μου πια.
    Ειπαμε μας αρεσει ο χειμωνας αλλά οχι τοσο νερο.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πουαντερι
    Στη Σαλαμίνα ειδικά φαντάζομαι τη λάσπη που θα κατεβάζει αλλά κι εδώ δεν πάει πίσω,ελπίζω μόνο μη χάσει πάλι το σήμα η τηλεόραση γιατί θέλω να δω το νησί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι η κλασική είσοδος του φθινοπώρου,
    που για χάρη της καλοπέρασής μας την έχουμε ξεχάσει
    και μόνο σχολιάζουμε το "κρύο", "ζέστη"...
    Τώρα αυτό χρειάζεται η γη για τα σπαρμένα...
    Μή βιαστείτε να μου πείτε "...και οι υπερβολές !!!"
    Γι αυτό , ίσως, ευθυνόμαστε εμείς
    κι όχι η Φύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι που είμαι και πάλι ΕΔΩ! Βρέχει εκεί, βρέχει και εδώ! Αλλά απ'ότι ακούω περισσοτερο στην Ελλάδα!
    Μου αρέσει η βρόχη...Λειτουργεί καταπραυντικά για την ψυχή μου...Ξεπλένει τη λύπη μου, με προετοιμαζει για τα καλύτερα που έρχονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nice pictures.

    http://youcanfacetodaybecausehelives.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφες εικόνες για άλλη μια φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!

TRANSLATE!