Τετάρτη, 30 Ιουνίου 2010

Κάκτοι !

Οι κάκτοι είναι παρεξηγημένα φυτά,όμως είναι οι καλύτεροι φίλοι επειδή:
  1. Δεν χρειάζονται ιδιαίτερο πότισμα!
  2. Μας περιμένουν όπως τους αφήσαμε όσες μέρες και αν λύψουμε για διακοπές!
  3. Δεν χρειάζεται να τους αλλάζουμε συνέχεια γλάστρες,βολεύονται οπουδήποτε!
  4. Ζούνε οπουδήποτε,μέσα ή έξω από το σπίτι!
  5. Τα λουλούδια τους μπορεί ν' αργούν να μας τα δείξουν αλλά όταν μας εμπιστευτούν μας τα χαρίζουν και μας εκπλήσσουν από το μεγαλείο τους !
Θέλετε και άλλους λόγους για να πειστείτε ότι είναι οι καλύτερη σύντροφοί;
Θαυμάστε τους!!!


Το συγκεκριμένο (η γνωστή φραγκοσυκιά) μας χαρίζει και τα φρούτα της!












7 σχόλια:

  1. Τα άνθη τους πανέμορφα
    για μία μέρα μόνο,
    αξίζουν όμως σίγουρα
    και γω τα καμαρώνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ
    κι εγώ καμαρώνω για τις μαντινάδες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα αγαπημενα μου της τεμπελας χα χα χα

    Χωρις πλακα εχω αρκετους και οχι αγκαθωτους μονο


    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Kι εγώ Ρίκη ότι φυτά έχω είναι αυτά που ζουν πολύ, χωρίς πολλές περιποιήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσουν πολύ οι κάκτοι Ρένα,έχω και εγώ Αλόη αλλά από την γνήσια,μου την έχει φέρει ο μπαμπάς μου από Κρήτη και την έχω στο μπαλκόνι μου.Για όσους δεν ξέρουν ο χυμός της Αλόης είναι θαυματουργούς σε εγκαύματα και όχι μόνο.Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. irini
    Ετσι είναι αυτό το υγρό που βγαίνει όταν κόψεις το φύλλο του,έχει θεραπευτικές ιδιότητες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχεις δίκιο είναι όπως τα λες! Αλλά και όλα τα φυτά έχουν το καθένα τη χάρη του! Φαντάσου τη γη χωρίς αυτά...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!

TRANSLATE!