Τρίτη, 8 Ιουνίου 2010

Υπάρχει και αυτή η Αθήνα!

Κάτω από την Ακρόπολη!




15 σχόλια:

  1. Η συνοικία αυτή, κάτω από την Ακρόπολη ονομάζεται αναφιώτικα γιατί οι πρώτοι της κάτοικοι προέρχονταν από την Ανάφη. Είναι ο τόπος της φωτογραφικής μου έμπνευσης, έχω τραβήξει εκατοντάδες φωτογραφίες εκεί. Είναι ένα μείγμα νησιώτικου και πλακιώτικου τοπίου. Δημοσίεψε κι άλλες φωτογραφίες από εκεί, περιμένω να τις δώ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dimitris Kalatzis
    Αν η Μαριάνα μου στείλει και άλλες πολύ ευχαρίστως να τις δημοσιεύσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το πιστευω.........σοβαρα;;;

    Υπαρχει κι αυτη η Αθηνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ θα ηθελα να εμενα σε εκεινο το ομορφο σπιτι με την κουρελου απ'εξω.
    Υπεροχες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ίσως γι' αυτό επιμένουμε να ζούμε ακόμα εδώ. πολύ όμορφες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω περπατήσει σε αυτή τη γειτονιά είναι πολύ όμορφα και ήσυχα.Θυμίζει λίγο από χωριό με τα σπιτάκια και τα λουλουδάκια στις αυλές.Πολλά φιλιά Ρένα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάτι ανάλογο ήταν και η παληά πόλη της Θεσ/νίκης...
    ...τώρα δεν ξέρω πως είναι εκεί πάνω, έχω χρόνια να ανεβώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Ανάφη στην Αθήνα !!!
    Μπράβο ,έχω και εγώ φωτογραφίες από εκεί ,πως μπορώ να σου τις στείλω ;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Κι όμως ναι!
    Πρέπει να πας οπωσδήποτε!


    πουαντερι
    Κι εγώ το ίδιο!


    Vaggelis
    μμμμμμμμμμ ίσως!


    irini
    Αυτές είναι βόλτες τρελαίνομαι,φιλάκια!


    bilsot
    Είχα πάει πριν πολλά χρόνια αλλά δεν θυμάμαι να είχα πάει εκεί που λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ORFEAS στη διπλανή μπάρα κάνε κλικ στη φωτογραφία με τα βότσαλα (θα με βρείτε κι εδώ) και στο τέλος της σελίδας στο χειροκατασκευές κάνε κλικ προβολή προφίλ και και θα βρεις την επικοινωνία,ελπίζω να μη σε μπέρδεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεμάτες αγνότητα και νοσταλγία.
    Η ομορφιά και η παράδοση της Ελλάδας που αντιστέκεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητή Ρένα αν θέλεις πάρε και από εμένα φωτογραφίες, είτε από τα Αναφιώτικα (θα τις βρεις στις ετικέτες: Αθήνα, πόρτες, παράθυρα, γάτες κ.α.) ή ότι άλλο θέλεις. Βλέπω πως έχουν κι άλλοι αναγνώστες σου φωτογραφίες από τα Αναφιώτικα, γιατί δεν κάνεις ένα αφιέρωμα; Καλή ιδέα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχη παλιά γειτονιά για βόλτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Evie Πραγματικά οι βόλτες εκεί σε αναζωογονούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!

TRANSLATE!