Σάββατο, 24 Απριλίου 2010

Μαγευτικό ταξίδι!

Υπάρχει ένα μικρό μαγευτικό πετρόχτιστο χωριουδάκι που όταν το επισκέπτεσαι νομίζεις ότι μπαίνεις μέσα σ' ένα πίνακα ζωγραφικής!
Ονομάζεται Παλιός Αγιος Παντελεήμων και βρίσκεται στους πρόποδες του Ολύμπου κοντά στο Λιτόχωρο!








Και μη νομίζετε ότι είναι ένα απομονωμένο χωριουδάκι έχει τα πάντα: ταβέρνες,μαγαζάκια με τουριστικά είδη,τοπικά προϊόντα,πανσιόν κ.α


Και το δέντρο που λάτρεψα και το έχετε δει σε πολλές αναρτήσεις μου!
Οι φωτογραφίες είναι ένα πολύ μικρό δείγμα μπροστά στον παράδεισο που θα συναντήσετε αν το επισκεφτείτε!

7 σχόλια:

  1. Εχει απιθανες ομορφιες η Ελλαδα Ρένα μου!
    Και οι περισσοτερες ειναι αυτες που δεν γνωριζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρίκη Συμφωνώ,τα καλύτερα μέρη είναι αυτά που δεν έχουμε ανακαλύψει ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο μέρος και αυτό Ρένα!!
    Να έχεις μια καλή βδομάδα.Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. irini Καλή εβδομάδα και σε εσένα,φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχω πάει στον Αγιο Παντελεήμωνα,
    σερβίρουν ένα καταπληκτικό καφεδάκι,
    βρασμένο σε φωτιά με ξύλα, σε
    ατομικά μπρίκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα κι εγώ.Ανταποδίδω την ευγενική πρώτη επίσκεψη.
    "Σκόνταψα" ήδη σε γνωστό και αγαπημένο θέμα:τον παλιό Άγιο Παντελεήμονα.
    Απέχει λίγο παραπάνω απο 1 ώρα απο τα Τρίκαλα όπου και διαμένω.
    Βρίσκεται δε στο μέσον της διαδρομής για Θεσσαλονίκη, την οποία διαδρομή και διανύω πολύ συχνά.
    Λόγω της έντονης απασχόλησής μου με την φωτογραφία "κυνηγάω" παραδοσιακούς οικισμούς ανά την Ελλάδα.
    Είναι απο τους γραφικότερους σας διαβεβαιώ και παραφράζοντας το γνωστό ρητό:"ουκ εν τω μακράν το ευ"!
    Αν μου επιτρέπεται δίνω κι εγώ μια μικρή φωτογραφική κατάθεση για το ίδιο θέμα εδώ http://tilisphoto.blogspot.com/2009/11/blog-post_1892.html
    κι εδώ http://tilisphoto.blogspot.com/2009/11/2_1836.html
    Θα ακολουθήσουν βέβαια κι άλλες στο blog ΛΟΓΕΙΚΩΝ αφιερωμένες στη Ρένα στην οποία τόσο άρεσε ο τόπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Frezia Είναι μοναδικό μέρος είτε για καφεδάκι,είτε για φαγητό,είτε για βόλτα και μακάρι να μπορούσαμε να μέναμε κιόλας εκεί ένας παράδεισος!

    dimitil ευχαριστώ για τις αναλυτικές διευκρινήσεις γεωγραφικής θέσης του τόπου!
    Είδα και τις δικές σου φωτογραφίες που βέβαια δεν συγκρίνονται με τις δικές μου, εσύ κάνεις επαγγελματική δουλειά ενώ εγώ μια μικρή μηχανούλα και κάποιες ελάχιστες γνώσεις έχω ίσα για να αποθανατίζω κάποια πράγματα που μου κάναν εντύπωσηιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!

TRANSLATE!